Selasa, 26 Agustus 2014

ker du om dem

Jag är en vanlig kille. Jag är online. Jag ibland försöker få något gjort och andra gånger jag bara spendera tid på att leta upp olika platser på nätet. Du är ett företag. Du försöker åstadkomma ditt företags mål. Du försöker hitta framgång. Dessa är två uppenbarligen separata spår. För mig, jag bryr mig inte. Ditt företags framgång inte berör mig. Men för er, mina handlingar på nätet är viktiga. Thusly är det upp till dig att hitta ett sätt på vilket dessa två separata världar måste hitta några gemensamma nämnare. Hur ska du göra det?

Du måste annonsera. Hur ska du göra det? Det finns för närvarande flera online internet reklammetoder. Det finns pop-ups, bannerannonser, e-post och en uppsjö av andra mekanismer reklam. Vad tycker du om dessa? Tycker du om dem? Tror du att de förmedlar den identitet du vill för ditt företag?

Den reklam som du använder behöver för att jag vill engagera mig med din verksamhet. Har dessa annonser på nätet göra det? Om jag klickade på en av dessa annonser för ditt företag kommer jag att hitta de saker som din annons utlovats? Vill du ha mig till?

Du vet att det finns bokstavligen miljontals internetannonser på nätet, gillar du dem? Tror du att de utför den funktion som de borde? Vad är det för funktion? Det kan vara för att få mig att klicka en gång. Det kan också vara att skapa medvetenhet i mig att du har möjlighet att hjälpa mig om jag är intresserad av den produkt eller tjänst som du erbjuder. Du kan arbeta med mig en eller många år framöver. Hur kan man underlätta skillnaden? Jag tror att du har en hel del arbete framför dig.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar